Translate

2021年1月16日土曜日

~Mother~ David Bowie

 


Mother, you had me but I never had you

お母さん、僕はお母さんのものだったんだ、でもお母さんは僕のものじゃなくて


Oh, I, I wanted you but you didn't want me

僕はお母さんを必要としてたのに、僕を必要としてくれなかった


So I, I just got to tell you

だから僕は言うよ


Goodbye, goodbye

さよならって


Father, you left me but I never left you

お父さん、僕のことを置いていったけど、でも僕はおいていったりしないさ


Oh, I needed you, you didn't need me

お父さんを必要としてたのに、お父さんは必要としてくれなくて


So, I, I just got to tell you

だから言うよ


Goodbye, goodbye

さようならって




Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて




Children, please don't do what I have done, oh no

子供達へ、僕がやったことはやらないようにね


Oh, I, I couldn't walk but I tried to run, oh, oh

もう歩けないのに走ろうとしてるんだ


So I, I, I got to tell you

だから僕は言うよ


Goodbye, goodbye

「さよなら」ってね




Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, daddy, daddy,  come home

パパ、パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


No, no no

嫌だよ


Daddy, come home

パパ、帰ってきて


Mama, don't go

ママ、行かないで


Daddy, come home

パパ、帰ってきて



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿