Translate

2021年1月31日日曜日

~21st Century Vampire~ LILHUDDY

 


Dark circles under my eyes

目の下にはクマがあって


No sunlight up in my sky

僕の空には日は登らない


Can't feel the pain I'm immune

痛みは感じなくて、免疫ができたんだ




I don't get tried

疲れることを知らないんだ


I'm a 21st century vampire

21世紀のヴァンパイアなんだ


21st century vampire

21世紀の


I guess I'm just meant to be sleepin' all day

一日中寝るつもりだったけど


I don't got no fucking life

そんな暇ないんだ


I'm just a 21st century vampire

僕は21世紀のヴァンパイアなんだ




I'm not afraid to die

死ぬことなんて怖くなくて


I'll make your boyfriend cry

キミの彼氏を泣かせてあげる


I'm howling at the moon

僕は月に向かって吠えるんだ




I don't get tried

疲れることを知らないんだ


I'm a 21st century vampire

21世紀のヴァンパイアなんだ


21st century vampire

21世紀の


I guess I'm just meant to be sleepin' all day

一日中寝るつもりだったけど


I don't got no fucking life

そんな暇ないんだ


I'm just a 21st century vampire

僕は21世紀のヴァンパイアなんだ



Save your heart for someone who's got one

その心は取ってて、キミを思う誰かのために




I don't get tried

疲れることを知らないんだ


I'm a 21st century vampire

21世紀のヴァンパイアなんだ


21st century vampire

21世紀の


I guess I'm just meant to be sleepin' all day

一日中寝るつもりだったけど


I don't got no fucking life

そんな暇ないんだ


I'm just a 21st century vampire

僕は21世紀のヴァンパイアなんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿