Translate

2021年1月4日月曜日

~Gold~ W&W

 


We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ


And anything goes, woah

なんでもあり


With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば


We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの


We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ


And anything goes, woah

なんでもあり


With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば


We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの




We're always gonna shine as diamonds

私達は常にダイヤの様に輝いて


With diamonds in the shine as diamonds

ダイヤの原石よ、見つけに来て


With diamonds in the rough come find us

私達は常にダイヤのように輝いて




We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ


And anything goes, woah

なんでもあり


With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば


We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの




Gravity

重力なの


Gravity

重力よ


We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの


We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの




We put in on a show, woah

良いものを見せてあげるわ


And anything goes, woah

なんでもあり


With gravity and gold baby, gold baby

重力と金の輝きがあれば


We'll be gravity and gold baby, gold baby

私達が重力になって、金色に輝くの



Thank you for watching ♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿