Translate

2021年1月30日土曜日

~Seven~ Taylor Swift

 


Please picture me in the trees

木に登る私を描いて


I hit my peak at seven

7歳の時の私が最高だって思うの


Feet in the swing over the creek

入り江の奥にあるブランコに乗って


I was too scared to jump in

飛び降りるのが怖かったわ


But I, I was high in the sky

でも私は、上空にいるような感覚だったの


With Pennsylvania under me

ペンシルベニアを下に見て


Are there still beautiful things?

あの時の華やかな思い出はまだあるのかな?




Sweet tea in the summer

夏の甘い紅茶


Cross your heart, won't tell no other

誰にも言わないって心に誓ったの


And though I can't recall your face

あなたの顔は思い浮かばないけど


I still got love for you

まだ、あなたへの愛はあるわ


Your braids like a pattern

あなたの模様のような三つ編み


Love you to the Moon and to Saturn

いつまでもあなたを愛してる


Passed down like folk songs

フォークソングのように流れてる


The love lasts so long

この愛はどこまでも続いていくの




And I've been meaning to tell you

あなたに話そうって思ってた


I think your house is haunted

あなたの家は取り憑かれてる


Your dad is always mad and that must be why

あなたのお父さんはそのせいでいつも怒りっぽいもの


And I think you should come live with me

だから、私と一緒に過ごすべき


And we can be pirates

私達は海賊にもなれるの


Then you won't have to cry

そうすればあなたが泣くことは無くなって


Or hide in the closet

クローゼットの中に隠れることもないのよ


And just like a folk song

フォークソングのように


Our love will be passed on

私達の愛は歌われ続けていくの


Please picture me in the weeds

芝生での私を思い浮かべて


Before I learned civility

礼儀とかを学んでない時の話しよ


I used to scream ferociously

よく激しく叫んでた


Any time I wanted

私がしたいって思ったらいつでも


I, I

私が




Sweet tea in the summer

夏の甘い紅茶


Cross your heart, won't tell no other

誰にも言わないって心に誓ったの


And though I can't recall your face

あなたの顔は思い浮かばないけど


I still got love for you

まだ、あなたへの愛はあるわ


Pack your dolls and a sweater

あなたの人形とセーターを包んで


We'll move to India forever

私達はこのまま永遠にインドに住むの


Passed down like folk songs

フォークソングのように流れてる


The love lasts so long

この愛はどこまでも続いていくの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿