Translate

2021年1月23日土曜日

~Hanging On~ Ellie Goulding

 


You know we can get away

私達は別れても大丈夫よ


Because I'm calling your name

だって、あなたの名前を呼んでるから


Every day I feel this pain

毎日、この痛みを感じるの


But you just turn and walk away

でもあなたは背を向けて出ていくだけ




No, I just can't keep hanging on

もう、この関係に耐えられないの


To you and me

私とあなたの


I just don't know what is wrong

何が間違ってるのかわからないの


With you and me

2人のね




Touch me and then turn away

私に触れたら


And put your hands into the flame

手を炎に入れてみて


Tell me if you feel this pain

私と同じ痛みを感じれるか教えて


Cause I don't wanna be a ball and chain

だって、あなたの足を引っ張りたくないの




No, I just can't keep hanging on

もう、この関係に耐えられないの


To you and me

私とあなたの


I just don't know what is wrong

何が間違ってるのかわからないの




Yeah, give me the respect, forgive me and forget

なあ、僕を尊敬しろよ、許したら忘れてくれ


You've got to get grip, living on the edge

縄渡りのような日々の中で、何とか保ってたけど


I barely even know this fucking woman in my bed

僕のベッドにいるこの女が誰だかわからないんだ


And if there is too much on my plate then I ain't finishing my veg

僕の皿が大盛りなら野菜は残すよ


And if anybody said the grass is greener on the other side

隣の芝生の方が青いなんて言うやつもいるけど


Well, it ain't swear on my mother's life

そう、母に誓って言うさ、そんなことないって


You got me wrapped up in your shit, I'm feeling mummified

ミイラのようにキミの問題に巻き込まれてしまった


I've only ever had this fucking feeling in my stomach twice

こんな気持ちは人生で2回しか感じてないよ


You gave me what I needed and I gave her everything she wanted

僕が必要なものをキミは与えてくれた、僕は彼女が欲しいものを与えてあげたんだ


There's something 'bout your cleavage, now I can't put my fingers on it

キミの隙間に何かがあって、僕はもう指を突っ込めないんだ


You're taking me the deepest, I though that she was gonna vomit

キミは奥までやってくれる、彼女が吐くかと思ったな


If all women are from Venus then I guess I really got a rocket

もしも全ての女性がヴィーナスから来たなら、僕はロケットを手に入れてたかも


You've got a noose around my neck but I'm still hanging on

キミは首に縄があって、それでも僕はキミにしがみついてるんだ


We've nearly reached the finish line up in our marathon

もう少しで、僕達のマラソンのゴールさ


I spat a verse, she sang a song

僕はラップをして、彼女は歌ったんだ


She broke my heart, I took some Gaviscon

彼女に振られたから、胃腸薬を飲んだんだ


I just can't keep hanging on

この関係にしがみついてられないの


To you and me

あなたと私の


With you and me

あなたと私の


With you and

あなたと私のね


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿