Translate

2021年1月17日日曜日

~Therefore I Am~ Billie Eilish

 


I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ


I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ




Stop

待って


What the hell are you taking about?

一体何の話をしてるの?


Get my pretty name out of your mouth

私の名前を口にしないでくれる?


We are not the same with or without

どのみち私とあなたは同じじゃないし


Don't talk

話すこともないの


'Bout me like how you might know how I feel

勝手に人の気持ちをわかってるみたいな顔して


Top of the world but your world isn't real

世界の頂点に立った気分で、でもあなたの世界は実在しないの


Your world's an ideal

あなたの世界は空想上の夢で


So go have fun

だから楽しんで


I really couldn't care less

私には別にどうでもいいこと


And you can give 'em my best

その人達には私からよろしく言っといてね


But just know

でも、覚えておいて




I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ


I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ




I don't want press to put

マスコミの報道で


Your name next to mine

あなたと私の名前を並べて欲しくないの


We're on different lines so I

お互い考えが違ってるから、だから私は


Wanna be nice enough

感じのいい人でいたいって思うの


They don't call my bluff

見くびられない程度に


'Cause I hate to find

だって、目にするのは嫌だから


Articles articles articles

いろんな記事を


I'd rather you remain unremarkable got a lotta

できるだけ目立たないようにしててくれるかな


Interviews interviews interviews

インタビューで


When they say your name I just act confused

あなたの名前を出されたら、知らないふりするわ


Did you have fun?

楽しかった?


I really couldn't care less

私には別にどうでもいいこと


And you can give 'em my best

その人達には私からよろしく言っといてね


But just know

でも、覚えておいて




I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ


I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ




I'm sorry 

ごめんなさいね


I don't think I caught your name

悪いけどあなたの名前を聞き逃したかも


I'm sorry 

ごめんね


I don't think I caught your name

あなたの名前を聞き逃したかも




I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ


I'm not your friend

私はあなたの友達でも


Or anything damn

何でもないの


You think that you're the man

自分は偉いって思ってる?


I think therefore I am

「我思う、故に我ある」のよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿