Translate

2021年1月14日木曜日

~Crazy Little Thing Called Love~ Queen

 


This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの


I just can't handle it

僕はただうまく扱えなくて


This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの


I must get round to it

避けて行かないといけない


I ain't ready

僕はまだ準備ができてないんだ


Crazy little thing called love

この「愛」と呼ばれる変なものに




This thing called love

この「愛」と呼ばれるものは


It cries in a cradle all night

一晩中ゆりかごの中で泣いてるんだ


It swings it jives

揺れたり、踊ったり


It shakes all over like a jelly fish

クラゲみたいに動いたり


I kinda like it

好きなんだ


Crazy little thing called love

この「愛」って呼ばれる変なものがね


There goes my baby

僕の彼女が来た


She knows how to rock-n-roll

彼女はロックをわかってて


She drives me crazy

僕を狂わせる


She gives me hot and cold fever

熱い熱と冷たい熱、両方をくれるんだ


She leaves me in a cool, cool sweat

そして僕に汗をかかせて去っていく


I gotta be cool, relax, get hip

落ち着いて、リラックスしよう


Get on my tracks

自分らしくしないと


Take a back seat, hitch-hike

後部座席に乗って、ヒッチハイクして


And take a ling ride on my motorbike

バイクで長旅をするんだ


Until I'm ready

僕の準備が出来るまで


Crazy little thing called love

この「愛」って呼ばれる変なものに


I gotta be cool, relax, get hip

落ち着いて、リラックスしよう


Get on my tracks

自分らしくしないと


Take a back seat, hitch-hike

後部座席に乗って、ヒッチハイクして


And take a ling ride on my motorbike

バイクで長旅をするんだ


Until I'm ready

僕の準備が出来るまで


Crazy little thing called love

この「愛」って呼ばれる変なものに




This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの


I just can't handle it

僕はただうまく扱えなくて


This thing called love

この「愛」と呼ばれるもの


I must get round to it

避けて行かないといけない


I ain't ready

僕はまだ準備ができてないんだ


Crazy little thing called love

この「愛」と呼ばれる変なものに



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿