Translate

2021年1月10日日曜日

~I Don't Like You~ Eva Simons



Fade to the darkness all the way

全ては闇に消えていって


At the start guess I hoped

最初は期待してたはず


That for once I had escape the fakes, the snakes

今度こそクズや変な男から逃れたってね


Waste of time so face to face

時間の無駄だから面と向かって決着つけましょう


I'll be bold enough to throw

切り捨てる勇気ぐらいあるの


All there is I belong to say to say

言うべきことははっきり言うわ


That this is all but dissolved

もう、全て終わったってこと


It's dead and ended now

今では死んで、終わってる


I left all the reasons why

些細な理由も無くなって


Why you should still be here, go

あなたがここにいる理由はないの、行って


Where did we go wrong

私達はどこで間違えたのかな


I don't even like you now, like you

今ではあなたを好きじゃないの


I'm not like you

私はあなたと違う


You ain't what I want

あなたは私が求める人じゃないの


And time will never work this out

時間をかけても変わらないわ




Oh, no, I've got cold

ねえ、私は冷え切ってるの


In the heart

心の中まで


Where did we go wrong

私達って、どこで間違えたのかな


I don't even like you now

今じゃあなたを好きじゃないの


Forget you

忘れるわ


Oh no, I've got cold

冷え切ってるの


In the heart

心の中まで


Where did we go wrong

どこで間違ったのかな


I don't even like you now

今じゃあなたのことなんて好きじゃないの


Forget you

あなたなんて忘れるわ


I don't like you

好きじゃないの


All the way

最初から




Sane, not confused

正気よ、困ってないわ


Clear in the brain

頭は冴えてる


It's losing hand fold

手がかりが無くなったの


Why play on nothing to gain

得るもののないゲームを続ける気はなくて


All on the rates

全部、評価済みなの


The first is old, but this old

戦ったのは昔で


It's dead and end now

今は死んで、終わってるの


I left all the reasons why

全ての理由は無くなったわ


Why you should even be here, go

あなたがここにいる理由はないの、行って


 


Oh no, I've got cold

冷え切ってるの


In the heart

心の中まで


Where did we go wrong

どこで間違ったのかな


I don't even like you now

今じゃあなたのことなんて好きじゃないの


Forget you

あなたなんて忘れるわ


Oh no, I've got cold

冷え切ってるの


In the heart

心の中まで


Where did we go wrong

どこで間違ったのかな


I don't even like you now

今じゃあなたのことなんて好きじゃないの


Forget you

あなたなんて忘れるわ


I don't like you

あなたなんて好きじゃないの


All the way

ハナから




Done with right

別れるのが正しいの


I just don't feel this I'm not all over it's there

私はまだ終わったって気がしないの、そうよ


Through it tried, that's what the real is

考え直してもこれが真実だから


This love had taken, it's last breath

この恋はとっくに終わってるの


Where did we go wrong

私達はどこで間違えたのかな


I don't even like you now, like you

今ではあなたを好きじゃないの


I don't like you

あなたなんて嫌い


You ain't what I want

あなたは私が求める人じゃないの


And time will never work this out

時間をかけても変わらないわ




Oh no, I've got cold

冷え切ってるの


In the heart

心の中まで


Where did we go wrong

どこで間違ったのかな


I don't even like you now

今じゃあなたのことなんて好きじゃないの


Forget you

あなたなんて忘れるわ


Oh no, I've got cold

冷え切ってるの


In the heart

心の中まで


Where did we go wrong

どこで間違ったのかな


I don't even like you now

今じゃあなたのことなんて好きじゃないの


Forget you

あなたなんて忘れるわ


I don't like you

あなたなんて好きじゃないの




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿