Translate

2021年1月3日日曜日

~Take Me Home~ Cash Cash feat Bebe Rexha

 


I'm falling to pieces

粉々に砕けていくの


But I need this

でも、私にはこれが必要で


Yeah, I need this

そう、これが必要なの


You're my fault

あなたは私の欠点


My weakness

私の弱点よ


When did you turn so cold

あなたがとても冷たくなると


You cut me down to the bone

あなたは骨まで切り込んで


Now you're dancing

私の魂を踏みつけて


All over my soul

ダンスしてる


I'm falling to pieces

粉々に砕け散るの


To pieces, to pieces

欠片のように




But I still stay cause you're the only thing I know

でも、私はまだここにいるの、あなたが唯一の私の知ることで


So won't you take, oh, won't you take me home

だから、私を家に連れてって


Take me home, home, home

家に連れて行って


Take me home, home, home

家に連れて行って


Take me

私を連れて行って


Take me

私を連れて行って


Take me

私を


Take me

私を連れて行って


Take me home

私を家に連れて行ってよ




Round in circles

円になってグルグル回るの


Here we go

ハイなところから


With the lowest lows

どん底まで


But no one shakes me like you do

でもあなた以外の人には、こんな風に振り回されないわ


My best mistake was you

私の最高の失敗はあなたで


You're my sweet affliction

あなたは私を甘く苦しめるの


Cause you hurt me right

だって、あなたは真っ直ぐ私を傷つけるから


But you do it nice

でも、それもいいって思ってしまうの


Round in circles

円になってグルグル回るの


Here we go

行きましょう


Oh yeah





But I still stay cause you're the only thing I know

でも、私はまだここにいるの、あなたが唯一の私の知ることで


So won't you take, oh, won't you take me home

だから、私を家に連れてって


Take me home, home, home

家に連れて行って


Take me home, home, home

家に連れて行って


Take me

私を連れて行って


Take me

私を連れて行って


Take me

私を


Take me

私を連れて行って


Take me home, home, home

家に連れて行って


Take me home, home, home

家に連れて行って


Take me

私を連れて行って




Take me, I still stay, oh, won't you take me home

私を連れて行って、私はまだここにいるから


Take me home

私を家に連れて行ってよ



Thank you for watching ♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿